MLM w nowoczesnych mediach

Dużo miejsca poświęcam ostatnio w „Network Magazynie” na tematy związane z działalnością polskich networkerów w internecie. Dlatego, że ogólnie jest to świetne narzędzie do wypromowania marki, czyli siebie, firmy, produktu, a w konsekwencji nawet całego segmentu sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Ale również dlatego, bo internet jest narzędziem w network marketingu niewykorzystywanym, a ten znikomy procent menedżerów, który stara się pracować w sieci, partaczy sprawę maksymalnie.

Szczegóły

Codex Alimentarius

Dziwne rzeczy dzieją się ostatnio w środowisku firm MLM propagujących trend wellness i sprzedających suplementy diety. Dużo rozmawiam z ich liderami i osobami w nich decyzyjnymi. Skarżą się oni na bliżej niezidentyfikowaną sytuację prawną swojej działalności. Rok 2009 nieubłaganie zbliża się ku końcowi, a Ci nie mają bladego pojęcia, czy w 2010 będą mogli funkcjonować.

Szczegóły

Zarobki w MLM

Pierwsza publikacja w „Network Magazynie” o firmie MonaVie koncentrowała się na nieetycznej i notabene niezgodnej z prawem działalności, jakiej dopuszczają się jej niektórzy współpracownicy w Polsce (polecam dla przypomnienia). Artykuł wywołał burzliwą lawinę reakcji zwrotnych w postaci komentarzy, co z kolei spowodowało, że wskaźniki oglądalności portalu podskoczyły kilkukrotnie, a sam tekst uzyskał miano najbardziej poczytnego na stronie.

Szczegóły

Odpalam bloga

22 sierpnia 2009 roku to data bardzo ważna w moim życiu. Odpaliłem bloga. Biorąc pod uwagę fakt, że dzisiejsza młodzież od swojego poczęcia funkcjonuje w dobie internetu, a ja po raz pierwszy zetknąłem się z komputerem w wieku 12 lat i był to sprzęt o nazwie VZ 200, można śmiało powiedzieć o mnie imbecyl technologiczny.

Szczegóły