Ludzie kochani. Tak naszpikowanego miesiąca różnymi wydarzeniami dotyczącymi MLM nie miałem, od kiedy powstał „Network Magazyn”. Jeszcze rok temu narzekaliśmy w redakcji, że nic się nie dzieje, a tu proszę! Wystarczy spojrzeć nieco niżej po prawej stronie na mój nowy, piękny, prywatny kalendarz. Mam nadzieję, że skutecznie podleczy on moją piętę achillesową, którą bez wątpienia jest nieumiejętność zarządzania czasem…
…rzeczami i własną rodziną. Ale mam nadzieję, że wybaczycie mi tą przywarę, wszak przecież dla Was tak się poświęcam Drodzy Networkerzy. Odnośnie zarządzania czasem. To wbrew pozorom bardzo skomplikowana sprawa jest. Znacie kogoś, kto sobie z tym radzi? Ja znam. Facet nazywa się Michał Śliwiński i jest w tym mistrzem świata. Na zachodzie dobrze znana jest już jego angielskojęzyczna aplikacja internetowa do zarządzania projektami i czasem o nazwie Nozbe.com
Teraz Michał postanowił ją spolszczyć. Będzie o tym temacie szerzej w „Network Magazynie” nr 24 już niebawem. Zapewniam, że Michał zna o wiele lepsze metody do radzenia sobie z niewydolką i niewyróbką, niż mój kalendarz : )
Ale ja nie o tym miałem. Dużo imprez MLM w czerwcu, moc wyjazdów, wiele podróży po kraju. W dodatku jakaś angina się była ropna przyplątała. Na razie daję radę. Trzymam się jakoś. Dowodem są najnowsze filmy z imprez MLM, na których byłem niedawno. Pierwszy to reportaż z seminarium inaugurującego otwarcie firmy MonaVie na rynku polskim (15 maja 2010 roku, Warszawa, hotel Hilton):
Drugi to reportaż z uroczystego meetingu zorganizowanego z okazji 6 rocznicy działalności Colway – polskiej firmy MLM, który odbył się w dniach 8-9 maja 2010 roku w warszawskim hotelu Marriott:
Natomiast trzecim jest reportaż z Pierwszego Spotkania Klubu TOP Smakoszy MLM, akcji zainicjowanej przez Piotra Wajszczaka pod patronatem Grupy MLM. Wszystko działo się 22 maja 2010 roku w Baranówku pod Poznaniem na prywatnym ranczo Bohdana Smolenia i fundacji „Stworzenia Pana Smolenia”. Goście: ponad 100 liderów z różnych firm MLM. Cel podstawowy: zebranie pieniędzy dla fundacji, która zajmuje się chorymi dziećmi poprzez hipoterapię. Cel drugoplanowy: integracja branży i dobra zabawa przy dobre muzyce oraz dobrym jedzeniu:
Fajna inicjatywa Piotra.
Poza tym, zdrówka ; )
Łukasz