„Network Magazyn” to jedyne w Polsce, niezależne czasopismo o branży sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego. Podstawowym celem tego wydawnictwa jest przeciwdziałanie bezrobociu, promowanie przedsiębiorczości, etyki i filantropii w biznesie oraz branży network marketingowej i sprzedaży bezpośredniej w oparciu o publikowanie rzeczowych i rzetelnych informacji. Pismo trzyma się zasady udzielania fachowej wiedzy, edukowania, przekazywania aktualnych trendów dla zainteresowanego kręgu Czytelników działających w biznesie MLM. „Network Magazyn” jest w Polsce pismem poważanym i opiniotwórczym.

„Akademia MLM” to jednostka szkoleniowa powołana do życia przez „Network Magazyn”. Jej zadaniem jest organizacja szkoleń, konferencji i seminariów z zakresu przedsiębiorczości, biznesu i sprzedaży na najwyższym poziomie. Instytut skupia pod jednym szyldem światowej sławy specjalistów, m.in.: Edward Ludbrook – Leadership Specialist & Futurist, Chairman 100% Success Institute oraz Michael Strachowitz – network marketing & direct sales coacher.

„Klub TOP Liderów MLM” to zintegrowane przez „Network Magazyn” grono najprężniej działających w marketingu sieciowym, rzetelnych i etycznych liderów, współpracujących, jako niezależni przedsiębiorcy ze znanymi i poważanymi firmami reprezentującymi branżę MLM w Polsce. Klub skupia więc pod jednym szyldem specjalistów, dla których, poprzez budowanie biznesu MLM, podstawowym celem stało się promowanie przedsiębiorczości, biznesowej kompetencji, odpowiedzialności i pewności, etyki i filantropii w branży network marketingowej i sprzedaży bezpośredniej oraz przeciwdziałanie bezrobociu, co w efekcie przyczyni się do prawidłowego postrzegania tego prężnego biznesu wśród społeczeństwa.

Podstawowymi celami, jakie klub wyznaczył sobie do konsekwentnego realizowania, są następujące zagadnienia: integracja środowiska MLM, promocja biznesu MLM wśród społeczeństwa, zainteresowanie społeczeństwa unikalnymi możliwościami, jakie daje ten sektor i w efekcie zwiększenie liczby dystrybutorów w branży, etyka w MLM, analizowanie i prezentowanie obecnej sytuacji branży na rynku, opiniowanie nowych firm MLM, wymiana doświadczenia, rozwiązywanie problemów wewnątrz sektora, edukacja (m.in. organizacja profesjonalnych szkoleń branżowych) oraz działalność charytatywna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opublikuj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.